Korkulacak bir yanı yok. Narkozu veriyorlar 3,2,1 derken zaten taklaya geliyor bayılıyorsun. Ayılınca da acı, ağrı filan olmuyor. Bazılarında baş dönmesi filan olmuş ama bende olmadı. Geçmiş olsun.

Not : yeme içme için süre veriyorlar. Ona dikkat et. O süreden sonra yer içersen mide bulantısı vs sıkıntı yaşayabilirsin. Ben verdikleri süreden 2 saat önceden en son yiyip içtiğim için hiç bir sorun yaşamadım.