Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Korkulacak bir yanı yok. Narkozu veriyorlar 3,2,1 derken zaten taklaya geliyor bayılıyorsun. Ayılınca da acı, ağrı filan olmuyor. Bazılarında baş dönmesi filan olmuş ama bende olmadı. Geçmiş olsun.

Not : yeme içme için süre veriyorlar. Ona dikkat et. O süreden sonra yer içersen mide bulantısı vs sıkıntı yaşayabilirsin. Ben verdikleri süreden 2 saat önceden en son yiyip içtiğim için hiç bir sorun yaşamadım.
Umarım geçer hocam Allah görüyor ya korkuyor muyum diye sorarsanız evet 6 ay önce burun ameliyatı oldum narkoz aldım bu birde mide yani umarım kötü bişey yoktur.