Korkulacak bir yanı yok. Narkozu veriyorlar 3,2,1 derken zaten taklaya geliyor bayılıyorsun. Ayılınca da acı, ağrı filan olmuyor. Bazılarında baş dönmesi filan olmuş ama bende olmadı. Geçmiş olsun.
Not : yeme içme için süre veriyorlar. Ona dikkat et. O süreden sonra yer içersen mide bulantısı vs sıkıntı yaşayabilirsin. Ben verdikleri süreden 2 saat önceden en son yiyip içtiğim için hiç bir sorun yaşamadım.
Umarım geçer hocam Allah görüyor ya korkuyor muyum diye sorarsanız evet 6 ay önce burun ameliyatı oldum narkoz aldım bu birde mide yani umarım kötü bişey yoktur.