İkisini de yaptırdım. Narkozla yaptırırsanız hiçbir şey hissetmezsiniz. Canlı canlı yaparlarsa çok zorlanırsınız. Endoskopiyi bir kere narkozsuz olarak devlet Hastanesi'nde yaptırdım hayatımın şokuydu