Yarın ankaraya gidip gastroenterolojide %80-90 endoskopi yapılacak (mide yanması demir düşüklüğü 16) bu işlemi yaptıran oldumu nasıl bir durum
+ olarak orada bişey bulunmazsa klonoskobi yapılıyormuş bunlar hakkında bilgisi olan var mı acaba
İnternette kimse deneyim paylaşmamış