Yarın ankaraya gidip gastroenterolojide %80-90 endoskopi yapılacak (mide yanması demir düşüklüğü 16) bu işlemi yaptıran oldumu nasıl bir durum…

+ olarak orada bişey bulunmazsa klonoskobi yapılıyormuş bunlar hakkında bilgisi olan var mı acaba

İnternette kimse deneyim paylaşmamış