escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun umarım 2. Ye gerek kalmaz, bakalım hocam psikolojik olarak etkiliyor…
Özelde yaptırırsanız zaten narkoz verirler. Zorluğu yok narkozla. Geçmiş olsun