• 02-11-2023, 18:47:12
    #1
    Arkadaşlar selamlar hetznerde dedisi olan bir bakabilirmi bir iki ufak sorum olacak.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Alma kardeşim git tam otomasyon OVH 'den al.Dünden beri support deli etti beni.Kvm istersin kvm 2 saat'de zor bağlarlar.KVM'de sorun var iso mount kısmı açık değil dersin işte güvenlik amaçlı bazen kapalı geliyor siz bize iso dosyası linki atın mount edelim diye mail atar support.Sende heh tama oluyor işte dersin istediğini mail yoluyla atarsın yine 3 saat bekle ki support dönsün.Yok arkadaş kalsın OVH yine en iyisi.İp ücretleri 1,5 euro bu arada.
  • 02-11-2023, 18:49:21
    #2
    @kolan;
  • 02-11-2023, 18:49:41
    #3
    Direkt sormak mantıklı değil mi hocam?
  • 02-11-2023, 18:51:20
    #4
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direkt sormak mantıklı değil mi hocam?
    sormak istediğim.
    dedi sunucularda defaultta olsa bir ddos vs güvenlik duvarı varmı.
    ip ücretleri kaç para ve kaç tane alabiliyoruz.
    kesinti muhabbetleri oluyormu genel anlamda ne kadar memnun alanlar.
    rescue iso ile kendi sanallaştırmamızı yapabiliyormuyuz vs.
  • 02-11-2023, 18:52:58
    #5
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sormak istediğim.
    dedi sunucularda defaultta olsa bir ddos vs güvenlik duvarı varmı.
    ip ücretleri kaç para ve kaç tane alabiliyoruz.
    kesinti muhabbetleri oluyormu genel anlamda ne kadar memnun alanlar.
    rescue iso ile kendi sanallaştırmamızı yapabiliyormuyuz vs.
    1- Güvenlik duvarı opsiyonel ve ücretsiz açılabiliyor, DDoS koruması ağ geneli var ama çok bir şeye yaradığını söyleyemem
    2- Failover(tekli) ve subnet alınabiliyor, subnette router vm şart oluyor; ip fiyatları fahiş, hetzner ipv4 pricing diye kendi sayfalarında var
    3- Kesinti olmuyor
    4- Evet
  • 02-11-2023, 18:55:30
    #6
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Güvenlik duvarı opsiyonel ve ücretsiz açılabiliyor, DDoS koruması ağ geneli var ama çok bir şeye yaradığını söyleyemem
    2- Failover(tekli) ve subnet alınabiliyor, subnette router vm şart oluyor; ip fiyatları fahiş, hetzner ipv4 pricing diye kendi sayfalarında var
    3- Kesinti olmuyor
    4- Evet
    owww adamlar ip kurulumuna bie 5 euro para istiyor sanki kablo çekiyorlar. ilginç miş yapılandırmaları.
  • 02-11-2023, 18:56:59
    #7
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    owww adamlar ip kurulumuna bie 5 euro para istiyor sanki kablo çekiyorlar. ilginç miş yapılandırmaları.
    Setup fee olayı ve zam öncesi iyiydi ama şu an yıllarca kullanılmayacaksa mantıksız fiyatlar; bu arada 1GBPS'ten 10GBPS'e yükseltilirse ağ kartı ve kablo çekimi yapıyorlar IP'den bağımsız
  • 02-11-2023, 18:58:52
    #8
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Setup fee olayı ve zam öncesi iyiydi ama şu an yıllarca kullanılmayacaksa mantıksız fiyatlar; bu arada 1GBPS'ten 10GBPS'e yükseltilirse ağ kartı ve kablo çekimi yapıyorlar IP'den bağımsız
    fiyat politikaları biraz saçmalık geldi bana fiyatları uygun fakat ip kurulumuna server kurulumuna fiyat istemek biraz simsarlık. sanki benim malımı alıp koyuyorlar oraya. çok saçma..
  • 02-11-2023, 19:00:40
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat politikaları biraz saçmalık geldi bana fiyatları uygun fakat ip kurulumuna server kurulumuna fiyat istemek biraz simsarlık. sanki benim malımı alıp koyuyorlar oraya. çok saçma..
    ipv4 kıtlığı nedeniyle ip fiyatlandırmaları artıyor.

    Yakında parasıyla bile alamayacaksınız.