yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Direkt sormak mantıklı değil mi hocam?
sormak istediğim.
dedi sunucularda defaultta olsa bir ddos vs güvenlik duvarı varmı.
ip ücretleri kaç para ve kaç tane alabiliyoruz.
kesinti muhabbetleri oluyormu genel anlamda ne kadar memnun alanlar.
rescue iso ile kendi sanallaştırmamızı yapabiliyormuyuz vs.