opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyat politikaları biraz saçmalık geldi bana fiyatları uygun fakat ip kurulumuna server kurulumuna fiyat istemek biraz simsarlık. sanki benim malımı alıp koyuyorlar oraya. çok saçma..
ipv4 kıtlığı nedeniyle ip fiyatlandırmaları artıyor.

Yakında parasıyla bile alamayacaksınız.