sormak istediğim.
dedi sunucularda defaultta olsa bir ddos vs güvenlik duvarı varmı.
ip ücretleri kaç para ve kaç tane alabiliyoruz.
kesinti muhabbetleri oluyormu genel anlamda ne kadar memnun alanlar.
rescue iso ile kendi sanallaştırmamızı yapabiliyormuyuz vs.
1- Güvenlik duvarı opsiyonel ve ücretsiz açılabiliyor, DDoS koruması ağ geneli var ama çok bir şeye yaradığını söyleyemem
2- Failover(tekli) ve subnet alınabiliyor, subnette router vm şart oluyor; ip fiyatları fahiş, hetzner ipv4 pricing diye kendi sayfalarında var
3- Kesinti olmuyor
4- Evet