yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Setup fee olayı ve zam öncesi iyiydi ama şu an yıllarca kullanılmayacaksa mantıksız fiyatlar; bu arada 1GBPS'ten 10GBPS'e yükseltilirse ağ kartı ve kablo çekimi yapıyorlar IP'den bağımsız
fiyat politikaları biraz saçmalık geldi bana fiyatları uygun fakat ip kurulumuna server kurulumuna fiyat istemek biraz simsarlık. sanki benim malımı alıp koyuyorlar oraya. çok saçma..