owww adamlar ip kurulumuna bie 5 euro para istiyor sanki kablo çekiyorlar. ilginç miş yapılandırmaları.
Setup fee olayı ve zam öncesi iyiydi ama şu an yıllarca kullanılmayacaksa mantıksız fiyatlar; bu arada 1GBPS'ten 10GBPS'e yükseltilirse ağ kartı ve kablo çekimi yapıyorlar IP'den bağımsız