• 02-11-2023, 19:14:39
    #10
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ipv4 kıtlığı nedeniyle ip fiyatlandırmaları artıyor.

    Yakında parasıyla bile alamayacaksınız.
    kıtlık demeyelimde azlığı diyelim dclerin elinde yeterince ipv4 var bu konuda sorun yok onlarda bunu fırsata çevirip parayla satıyor. ipv6 ya geçene kadar bu boyle gidecek ama tüm dünya bu olayı ağırdan alıyor özellikle ips'ler durum böyle oluncada fırsatçılara gün doğuyor.
  • 02-11-2023, 22:57:26
    #11
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Alma kardeşim git tam otomasyon OVH 'den al.Dünden beri support deli etti beni.Kvm istersin kvm 2 saat'de zor bağlarlar.KVM'de sorun var iso mount kısmı açık değil dersin işte güvenlik amaçlı bazen kapalı geliyor siz bize iso dosyası linki atın mount edelim diye mail atar support.Sende heh tama oluyor işte dersin istediğini mail yoluyla atarsın yine 3 saat bekle ki support dönsün.Yok arkadaş kalsın OVH yine en iyisi.İp ücretleri 1,5 euro bu arada.
  • 03-11-2023, 09:37:28
    #12
    Koruma konusunda idare eder / meh düzeyinde korumaları var. Onun dışında unmanaged olduğu için teknik bilginiz zayıf ise bir sürü sorunla karşılaşabilirsiniz. Adamlar 1200₺’ ye R5 3600 dedicated satıyor. Haliyle F/P olarak nitelendiriyorum ben.

    @ertunc23; Hetzner’ ın ucuz olmasının en temel sebebi unmanaged olması. ISO kurmak için KVM’ ye ihtiyacınız yok hocam. Bir tık uğraştırmıştı ama KVM’ siz Windows kurmuştum.

    Yine de hak veriyorum bütçeniz yetiyorsa OVH kullanabilirsiniz. 11.11 indirimleri başlayacak zaten ben de bi sunucu almayı düşünüyorum.
  • 03-11-2023, 20:43:23
    #13
    enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koruma konusunda idare eder / meh düzeyinde korumaları var. Onun dışında unmanaged olduğu için teknik bilginiz zayıf ise bir sürü sorunla karşılaşabilirsiniz. Adamlar 1200₺’ ye R5 3600 dedicated satıyor. Haliyle F/P olarak nitelendiriyorum ben.

    @ertunc23; Hetzner’ ın ucuz olmasının en temel sebebi unmanaged olması. ISO kurmak için KVM’ ye ihtiyacınız yok hocam. Bir tık uğraştırmıştı ama KVM’ siz Windows kurmuştum.

    Yine de hak veriyorum bütçeniz yetiyorsa OVH kullanabilirsiniz. 11.11 indirimleri başlayacak zaten ben de bi sunucu almayı düşünüyorum.
    Hocam geçen yıl OVH 11.11 indirimden 1,2 TB Nvme diskli sunucu almıştım.Adamlar elinde 1.2 TB NVME yok diye 2x 1,92 TB NVME bağlayıp verdiler OVH bu özelliğini seviyorum.Tek sorun hem hat yavaş hemde ip'ler çoğu spamda.temiz ip denk gelmesi baya zor.Bu yıl fiyatları bir tık yükseltiler.Tüm yıl kampanya kovaladım doğru düzgün kampanyada olmadı.

    Hetzner dediğiniz gibi adam taktı bana unmanaged olduğu için Almanya lokasyonda akşamları 1 kişi support bakıyor derdimi bir türlü anlatamadım.En sonunda Almanya iptal ettim Finlandiya aldım support arkadaş derdimi anladı sorunu çözdü.Lokasyon olarak bile farkları oluyor.Otomasyon yönünden OVH gibi olsa eminim çoğu kişi Hetzner tercih edecektir.İp olarak'da kurulum ücretleri ilk zaman ki gibi fahiş değil.Makul seviyeye çekmişler.