Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ipv4 kıtlığı nedeniyle ip fiyatlandırmaları artıyor.

Yakında parasıyla bile alamayacaksınız.
kıtlık demeyelimde azlığı diyelim dclerin elinde yeterince ipv4 var bu konuda sorun yok onlarda bunu fırsata çevirip parayla satıyor. ipv6 ya geçene kadar bu boyle gidecek ama tüm dünya bu olayı ağırdan alıyor özellikle ips'ler durum böyle oluncada fırsatçılara gün doğuyor.