Koruma konusunda idare eder / meh düzeyinde korumaları var. Onun dışında unmanaged olduğu için teknik bilginiz zayıf ise bir sürü sorunla karşılaşabilirsiniz. Adamlar 1200₺ ye R5 3600 dedicated satıyor. Haliyle F/P olarak nitelendiriyorum ben.
@ertunc23; Hetzner ın ucuz olmasının en temel sebebi unmanaged olması. ISO kurmak için KVM ye ihtiyacınız yok hocam. Bir tık uğraştırmıştı ama KVM siz Windows kurmuştum.
Yine de hak veriyorum bütçeniz yetiyorsa OVH kullanabilirsiniz. 11.11 indirimleri başlayacak zaten ben de bi sunucu almayı düşünüyorum.