1- Güvenlik duvarı opsiyonel ve ücretsiz açılabiliyor, DDoS koruması ağ geneli var ama çok bir şeye yaradığını söyleyemem
2- Failover(tekli) ve subnet alınabiliyor, subnette router vm şart oluyor; ip fiyatları fahiş, hetzner ipv4 pricing diye kendi sayfalarında var
3- Kesinti olmuyor
4- Evet
owww adamlar ip kurulumuna bie 5 euro para istiyor sanki kablo çekiyorlar. ilginç miş yapılandırmaları.