• 11-06-2023, 03:39:08
    #1
    merhabalar, herkese iyi geceler.
    bugün forumdan bir hocam sitesindeki hata sebebiyle konu açmış. bende işi almak için site adresini pm olarak istedim. siteye baktım, sonrasında cpaneli istedim ve yarım saat içerisinde falan sorunu çözdüm. konuşma çok hızlı ilerlediğinden ve iş acil olduğundan maalesef ne arkadaş fiyat sordu, ne de söylemek benim aklıma geldi. iş sonunda arkadaştan düzelip düzelmediğini kontrol etmesini istedim, okey dedi. sonrasında istediğim fiyatı söyledim ödemeyi alabilmek için. çok yüksek bir fiyatta istemedim. hatanın çözümü için gayet makul, normalin altında bir fiyat istedim. ancak arkadaş görüldü attı ve çevrimiçi olduğu halde mesajlarıma bakmıyor. bu durumda şikayet konusu açma ve - trade gönderme şansım oluyor mu? yoksa fiyatı önceden belirtmediğimden haksız mı oluyorum? ilginiz için teşekkür ederim.
  • 11-06-2023, 03:41:24
    #2
    Hocam baştan fiyatı konuşmadığınız için arkadaş ücretsiz olduğunu düşünmüşte olabilir, umarım orta yolu bulabilirsiniz ama kurnazlığa kaçarsa geçmiş olsun
    • eratalay
    eratalay bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-06-2023, 03:47:18
    #3
    Benim de daha önce başıma geldi böyle birkaç şey maalesef ama size fiyat ne olur diye sorması gerekirdi öncesinden. Konuşmanın hızlı ilerlemesi bunun fiyatı ne olur diye sormamasına sebep olmamalı ve atıyorum hakikaten sormak o an aklına gelmedi ama siz sonra söyleyince en azından size görüldü atmak yerine o fiyatın "pahalı" olduğunu düşünüyorsa şayet onu söylemeli ve sizinle orta yolda buluşup hakkınızı teslim etmesi gerekirdi. Sonuçta hayrına yapmış olsanız fiyat iletmezdiniz. Hayrına yaptığınızı düşündü diyelim en azından bir teşekkür eder ve nezaketen borcumuz nedir diye sorar insan. Umarım alabilirsiniz. İyi forumlar.
  • 11-06-2023, 03:50:09
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam baştan fiyatı konuşmadığınız için arkadaş ücretsiz olduğunu düşünmüşte olabilir, umarım orta yolu bulabilirsiniz ama kurnazlığa kaçarsa geçmiş olsun
    MismisKrali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de daha önce başıma geldi böyle birkaç şey maalesef ama size fiyat ne olur diye sorması gerekirdi öncesinden. Konuşmanın hızlı ilerlemesi bunun fiyatı ne olur diye sormamasına sebep olmamalı ve atıyorum hakikaten sormak o an aklına gelmedi ama siz sonra söyleyince en azından size görüldü atmak yerine o fiyatın "pahalı" olduğunu düşünüyorsa şayet onu söylemeli ve sizinle orta yolda buluşup hakkınızı teslim etmesi gerekirdi. Sonuçta hayrına yapmış olsanız fiyat iletmezdiniz. Hayrına yaptığınız düşündü diyelim en azından bir teşekkür eder ve nezaketen borcumuz nedir diye sorar insan. Umarım alabilirsiniz. İyi forumlar.
    Hocam fiyatı iletirken de direkt “xxx₺ sizin için uygun mu?” diye sordum. pahalı olduğunu söylese düşecektim. hiç bir dönüş yapmadı. yarına kadar dönüş alamazsam konu açmalı mıyım sizce
  • 11-06-2023, 03:51:58
    #5
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fiyatı iletirken de direkt “xxx₺ sizin için uygun mu?” diye sordum. pahalı olduğunu söylese düşecektim. hiç bir dönüş yapmadı. yarına kadar dönüş alamazsam konu açmalı mıyım sizce
    Hiç yoktan 1 gün bekleyin hocam, hesap hareketlerini inceleyin online oluyor mu diye, çünkü insanlık hali yoğunluktan dönememişte olabilir. Ancak baktınız ki online oluyor yine cevap vermiyor öyleyse yardırın gitsin. Birde söz konusu ticaretin forumdaki konusunda ücretli olduğu bilgisi yer alıyor mu?
    • eratalay
    eratalay bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-06-2023, 03:54:18
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç yoktan 1 gün bekleyin hocam, hesap hareketlerini inceleyin online oluyor mu diye, çünkü insanlık hali yoğunluktan dönememişte olabilir. Ancak baktınız ki online oluyor yine cevap vermiyor öyleyse yardırın gitsin. Birde söz konusu ticaretin forumdaki konusunda ücretli olduğu bilgisi yer alıyor mu?
    Maalesef ücretli olduğu yazmıyor hocam. Sorunu çözebilecek var mı şeklinde konu açmış, ben de site adresini pm’den istedim. Dediğiniz gibi bugün dönüş yapamamıştır diyerek beklemeyi düşünüyorum, ama sonrasında haksız çıkar mıyım onu bilemedim
  • 11-06-2023, 03:55:53
    #7
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fiyatı iletirken de direkt “xxx₺ sizin için uygun mu?” diye sordum. pahalı olduğunu söylese düşecektim. hiç bir dönüş yapmadı. yarına kadar dönüş alamazsam konu açmalı mıyım sizce
    Bence açmalısınız sayın hocam. Günahını almak istemem karşı tarafın ama uzunca bir süre çevrimiçi kalıyor ve buna rağmen cevap vermiyorsa bunun pek iyi niyetli olduğunu düşünmem. İş yaptınız hakkınızdır almalısınız ve gerekiyorsa şikayet etmelisiniz. Size "Şu an müsait değilim" "Tekrar görüşelim" vs. gibi iyi niyetli bir şeyler söylemiş olsa -ki 30 saniyede bunları yazmak mümkün- o zaman müsaitliği yok size cevap veremiyor diye düşünürdünüz siz de ve durduk yere canınız sıkılmazdı.
  • 11-06-2023, 03:55:57
    #8
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef ücretli olduğu yazmıyor hocam. Sorunu çözebilecek var mı şeklinde konu açmış, ben de site adresini pm’den istedim. Dediğiniz gibi bugün dönüş yapamamıştır diyerek beklemeyi düşünüyorum, ama sonrasında haksız çıkar mıyım onu bilemedim

    sorunu çözebilecek var mı demiş siz de çözmüşsünüz hocam, bence haksız çıkarsınız ) umarım karşıdaki kişi iyi niyetlidir ödeme yapar.
    mecidiyeköyde cam silen çocuklar var biliyor musunuz ) sildikten sonra ücret isterler
    • eratalay
    eratalay bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-06-2023, 03:56:01
    #9
    Kurumsal PLUS
    Konu açmana gerek yok yakın zamanda bu tarz olaylar başıma geldi görüldü attılar - trade bastım ödemeyi yapmak zorunda kaldılar. Biraz bekle 24 saat 7 gün falan ses çıkmazsa - trade gönder açıklamalı onlar size geri dönecektir.