eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam fiyatı iletirken de direkt “xxx₺ sizin için uygun mu?” diye sordum. pahalı olduğunu söylese düşecektim. hiç bir dönüş yapmadı. yarına kadar dönüş alamazsam konu açmalı mıyım sizce
Bence açmalısınız sayın hocam. Günahını almak istemem karşı tarafın ama uzunca bir süre çevrimiçi kalıyor ve buna rağmen cevap vermiyorsa bunun pek iyi niyetli olduğunu düşünmem. İş yaptınız hakkınızdır almalısınız ve gerekiyorsa şikayet etmelisiniz. Size "Şu an müsait değilim" "Tekrar görüşelim" vs. gibi iyi niyetli bir şeyler söylemiş olsa -ki 30 saniyede bunları yazmak mümkün- o zaman müsaitliği yok size cevap veremiyor diye düşünürdünüz siz de ve durduk yere canınız sıkılmazdı.