Hocam baştan fiyatı konuşmadığınız için arkadaş ücretsiz olduğunu düşünmüşte olabilir, umarım orta yolu bulabilirsiniz ama kurnazlığa kaçarsa geçmiş olsun
Benim de daha önce başıma geldi böyle birkaç şey maalesef ama size fiyat ne olur diye sorması gerekirdi öncesinden. Konuşmanın hızlı ilerlemesi bunun fiyatı ne olur diye sormamasına sebep olmamalı ve atıyorum hakikaten sormak o an aklına gelmedi ama siz sonra söyleyince en azından size görüldü atmak yerine o fiyatın "pahalı" olduğunu düşünüyorsa şayet onu söylemeli ve sizinle orta yolda buluşup hakkınızı teslim etmesi gerekirdi. Sonuçta hayrına yapmış olsanız fiyat iletmezdiniz. Hayrına yaptığınız düşündü diyelim en azından bir teşekkür eder ve nezaketen borcumuz nedir diye sorar insan. Umarım alabilirsiniz. İyi forumlar.
Hocam fiyatı iletirken de direkt xxx₺ sizin için uygun mu? diye sordum. pahalı olduğunu söylese düşecektim. hiç bir dönüş yapmadı. yarına kadar dönüş alamazsam konu açmalı mıyım sizce