Benim de daha önce başıma geldi böyle birkaç şey maalesef ama size fiyat ne olur diye sorması gerekirdi öncesinden. Konuşmanın hızlı ilerlemesi bunun fiyatı ne olur diye sormamasına sebep olmamalı ve atıyorum hakikaten sormak o an aklına gelmedi ama siz sonra söyleyince en azından size görüldü atmak yerine o fiyatın "pahalı" olduğunu düşünüyorsa şayet onu söylemeli ve sizinle orta yolda buluşup hakkınızı teslim etmesi gerekirdi. Sonuçta hayrına yapmış olsanız fiyat iletmezdiniz. Hayrına yaptığınızı düşündü diyelim en azından bir teşekkür eder ve nezaketen borcumuz nedir diye sorar insan. Umarım alabilirsiniz. İyi forumlar.