Konu açmana gerek yok yakın zamanda bu tarz olaylar başıma geldi görüldü attılar - trade bastım ödemeyi yapmak zorunda kaldılar. Biraz bekle 24 saat 7 gün falan ses çıkmazsa - trade gönder açıklamalı onlar size geri dönecektir.