Maalesef ücretli olduğu yazmıyor hocam. Sorunu çözebilecek var mı şeklinde konu açmış, ben de site adresini pmden istedim. Dediğiniz gibi bugün dönüş yapamamıştır diyerek beklemeyi düşünüyorum, ama sonrasında haksız çıkar mıyım onu bilemedim
sorunu çözebilecek var mı demiş siz de çözmüşsünüz hocam, bence haksız çıkarsınız

) umarım karşıdaki kişi iyi niyetlidir ödeme yapar.
mecidiyeköyde cam silen çocuklar var biliyor musunuz

) sildikten sonra ücret isterler