• 11-06-2023, 03:59:35
    #10
    MismisKrali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence açmalısınız sayın hocam. Günahını almak istemem karşı tarafın ama uzunca bir süre çevrimiçi kalıyor ve buna rağmen cevap vermiyorsa bunun pek iyi niyetli olduğunu düşünmem. İş yaptınız hakkınızdır almalısınız ve gerekiyorsa şikayet etmelisiniz. Size "Şu an müsait değilim" "Tekrar görüşelim" vs. gibi iyi niyetli bir şeyler söylemiş olsa -ki 30 saniyede bunları yazmak mümkün- o zaman müsaitliği yok size cevap veremiyor diye düşünürdünüz siz de ve durduk yere canınız sıkılmazdı.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorunu çözebilecek var mı demiş siz de çözmüşsünüz hocam, bence haksız çıkarsınız ) umarım karşıdaki kişi iyi niyetlidir ödeme yapar.
    mecidiyeköyde cam silen çocuklar var biliyor musunuz ) sildikten sonra ücret isterler
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu açmana gerek yok yakın zamanda bu tarz olaylar başıma geldi görüldü attılar - trade bastım ödemeyi yapmak zorunda kaldılar. Biraz bekle 24 saat 7 gün falan ses çıkmazsa - trade gönder açıklamalı onlar size geri dönecektir.


    fikirleriniz için teşekkür ederim ☺
  • 11-06-2023, 04:06:59
    #11
    fiyat başta konuşun böyle yanlış anlaşılırsınız. ücretsiz yardım edeceğinizi düşünürse kişi sonrasında ödeme istemek pek doğru olmaz.
    acelesi yok. bunu bunu yaparım ücret bu. tamamsa başlayalım demek en doğrusu
  • 11-06-2023, 04:08:33
    #12
    mespirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat başta konuşun böyle yanlış anlaşılırsınız. ücretsiz yardım edeceğinizi düşünürse kişi sonrasında ödeme istemek pek doğru olmaz.
    acelesi yok. bunu bunu yaparım ücret bu. tamamsa başlayalım demek en doğrusu
    haklısınız hocam, normalde bu şekilde iletişime geçiyorum. bu kez maalesef dalgınlığıma geldi fiyat konusu aklıma gelmedi iş başında
  • 11-06-2023, 04:20:36
    #13
    hocam bastan fiyat konusmadiginiz ya da ucretli olacagini konusmadiginiz icin arkadas ucretsiz halledeceginizi dusunmus olabilir denilmis ama xxx bir miktar teklif ettiginize gore kayda deger vaktinizi, emeginizi de almis bir is gibi duruyor. isin bu ucrette bir is olmasi da ucretsiz olacagi izlenimin olagandisiligina isaret. yine de konusmadigi icin sonrasinda bir fiyatta direktmek de etik olmayacaktir. tekrar iletisime gecip fiyatta anlasamazsaniz sikayetten once ucretin tespit edilmesi icin bir konu acabilirsiniz beraber.

    is bittikten sonra gormezden gelmesi (acil bir durum vs. yok ise) ise etik degil. yine de acil bir durum olmus olabilecegini goz onune alarak biraz daha beklemek lazim aksiyon almak icin.
    umarim iki taraf icin de en optimum sekilde cozulur.
  • 11-06-2023, 04:26:10
    #14
    Qui non proficit, deficit
    Biz ortağımla nadirde de olsa böyle birkaç durum yaşadık. Sizin dediğiniz gibi ya dalgınlıktan dolayı oldu ya da karşı tarafın çok durumu yoktu insiyatif aldık. Çözüm olarak ise gönlünüzden ne koparsa dedik karşı tarafta kendisini zora sokmayacak miktar gönderdi.
  • 11-06-2023, 04:33:33
    #15
    d3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bastan fiyat konusmadiginiz ya da ucretli olacagini konusmadiginiz icin arkadas ucretsiz halledeceginizi dusunmus olabilir denilmis ama xxx bir miktar teklif ettiginize gore kayda deger vaktinizi, emeginizi de almis bir is gibi duruyor. isin bu ucrette bir is olmasi da ucretsiz olacagi izlenimin olagandisiligina isaret. yine de konusmadigi icin sonrasinda bir fiyatta direktmek de etik olmayacaktir. tekrar iletisime gecip fiyatta anlasamazsaniz sikayetten once ucretin tespit edilmesi icin bir konu acabilirsiniz beraber.

    is bittikten sonra gormezden gelmesi (acil bir durum vs. yok ise) ise etik degil. yine de acil bir durum olmus olabilecegini goz onune alarak biraz daha beklemek lazim aksiyon almak icin.
    umarim iki taraf icin de en optimum sekilde cozulur.
    çok teşekkürler hocam, 1-2 gün bekleyip çözüm odaklı davranacağım.

    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz ortağımla nadirde de olsa böyle birkaç durum yaşadık. Sizin dediğiniz gibi ya dalgınlıktan dolayı oldu ya da karşı tarafın çok durumu yoktu insiyatif aldık. Çözüm olarak ise gönlünüzden ne koparsa dedik karşı tarafta kendisini zora sokmayacak miktar gönderdi.
    maalesef bu arkadaş mesajlara bile dönmüyor hocam, böyle bir şeye karşılık vereceğini sanmıyorum.