Bence açmalısınız sayın hocam. Günahını almak istemem karşı tarafın ama uzunca bir süre çevrimiçi kalıyor ve buna rağmen cevap vermiyorsa bunun pek iyi niyetli olduğunu düşünmem. İş yaptınız hakkınızdır almalısınız ve gerekiyorsa şikayet etmelisiniz. Size "Şu an müsait değilim" "Tekrar görüşelim" vs. gibi iyi niyetli bir şeyler söylemiş olsa -ki 30 saniyede bunları yazmak mümkün- o zaman müsaitliği yok size cevap veremiyor diye düşünürdünüz siz de ve durduk yere canınız sıkılmazdı.
sorunu çözebilecek var mı demiş siz de çözmüşsünüz hocam, bence haksız çıkarsınız

) umarım karşıdaki kişi iyi niyetlidir ödeme yapar.
mecidiyeköyde cam silen çocuklar var biliyor musunuz

) sildikten sonra ücret isterler
Konu açmana gerek yok yakın zamanda bu tarz olaylar başıma geldi görüldü attılar - trade bastım ödemeyi yapmak zorunda kaldılar. Biraz bekle 24 saat 7 gün falan ses çıkmazsa - trade gönder açıklamalı onlar size geri dönecektir.
fikirleriniz için teşekkür ederim ☺