eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam fiyatı iletirken de direkt “xxx₺ sizin için uygun mu?” diye sordum. pahalı olduğunu söylese düşecektim. hiç bir dönüş yapmadı. yarına kadar dönüş alamazsam konu açmalı mıyım sizce
Hiç yoktan 1 gün bekleyin hocam, hesap hareketlerini inceleyin online oluyor mu diye, çünkü insanlık hali yoğunluktan dönememişte olabilir. Ancak baktınız ki online oluyor yine cevap vermiyor öyleyse yardırın gitsin. Birde söz konusu ticaretin forumdaki konusunda ücretli olduğu bilgisi yer alıyor mu?