merhabalar, herkese iyi geceler.
bugün forumdan bir hocam sitesindeki hata sebebiyle konu açmış. bende işi almak için site adresini pm olarak istedim. siteye baktım, sonrasında cpaneli istedim ve yarım saat içerisinde falan sorunu çözdüm. konuşma çok hızlı ilerlediğinden ve iş acil olduğundan maalesef ne arkadaş fiyat sordu, ne de söylemek benim aklıma geldi. iş sonunda arkadaştan düzelip düzelmediğini kontrol etmesini istedim, okey dedi. sonrasında istediğim fiyatı söyledim ödemeyi alabilmek için. çok yüksek bir fiyatta istemedim. hatanın çözümü için gayet makul, normalin altında bir fiyat istedim. ancak arkadaş görüldü attı ve çevrimiçi olduğu halde mesajlarıma bakmıyor. bu durumda şikayet konusu açma ve - trade gönderme şansım oluyor mu? yoksa fiyatı önceden belirtmediğimden haksız mı oluyorum? ilginiz için teşekkür ederim.