EKA Reklam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
YapıKredi %50 Asgari Ödemesi
49
●2.472
- 27-05-2023, 15:54:24Aramaları tabi normal fakat hergün aramaları garip. Tefeciden biraz farkları olmalı
- 27-05-2023, 16:06:14Ülke hiç ama hiç iyiye gitmiyor yaşanacak halden çıktı artık
- 27-05-2023, 16:14:19Hocam kasa tam takır , kuru bakır. Para basa basa içerdeki döviz likitidesini bitirdiler. Döviz ihtiyacından dolayı bir anda faizler %45 e vurdu.FraveyCosmetics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bundan sonra dövizini satacak adam bulamadıkları gibi daha çok alıcı ile karşılaşıyorlar.
Nasıl insanlar kredi kartlarını öteleye , öteleye götürdüyse son 2-3 yıldırda ekonomi o şekil idame ettiler. Bundan sonrası tufan maalesef. - 27-05-2023, 16:17:17Walla ne yapacagımı şaşırdım ben bunu bir anda nasıl ödeyeyim diye düşünüyorum ve böyle %50 asgari ödeme isteyeceklerini bilseydim taksitli çekerdim öyle öderdim esnafı zor durumda bırakmak için ellerinden geleni yapıyorlar
- 27-05-2023, 16:52:56Benim garanti 40k limit ödeme %20.tahaerdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama Akbank, deniz ve teb de %40 anlamadım valla - 27-05-2023, 17:01:31Kredi kartı dediğiniz gibi bişey değil o ay ekstresi kesilmiş borcun ödemeleri çekim yapılan yere peşin yapılıyor, dolayısıyla taksit, peşin ödeme vs neyse o ayki tutarı ödemek zorundasınız asgari ödeme seçeneği ise ben bu ay ödeyemiyorum ama sicilim bozulsun da istemiyorum ödemesidir, özetle asgari ödeme sorunsuz ödeme değildir, 3 defa arka arkaya asgari yaparsanız nakit çekim vs özellikleri kapatılıyordu yıllardır (hoş bddk kapattı diye biliyorum şu aralar) yani potansiyel batabilecek para olarak bakıyorlar geciken ödemelere ve ödenmeyen her gün için faiz işlemeye devam ediyor, o mantıklıa insanlar yüksek limitli kartla araba alsın, 12 ayda ödesin böyle bişey söz konusu değilFraveyCosmetics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2023, 17:17:39Kesin cevabı veriyorum işin bilirkişisi olarak: %40 olarak gördüğünüz oran, asgari ödeme oranı alt sınırıdır. Dileyen her banka, bu oranın altına düşmeden %100'e kadar istediği seviyede asgari ödeme oranı belirleyebilir.
------
"Alt sınırı düzenleyici otorite tarafından belirlenen asgari ödeme oranı ise kredi kuruluşunca söz konusu orana karşılık gelen ödenmemiş dönem borcu tutarına gecikme faizi uygulanabilecek bakiye üst sınırını belirleyen orandır."
https://www.tcmb.gov.tr/wps/wcm/conn...297cee-mfPOpdt
Harcarken güzel, borç ödemeye gelince çete gibiler
