FraveyCosmetics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülke hiç ama hiç iyiye gitmiyor yaşanacak halden çıktı artık
Hocam kasa tam takır , kuru bakır. Para basa basa içerdeki döviz likitidesini bitirdiler. Döviz ihtiyacından dolayı bir anda faizler %45 e vurdu.
Bundan sonra dövizini satacak adam bulamadıkları gibi daha çok alıcı ile karşılaşıyorlar.
Nasıl insanlar kredi kartlarını öteleye , öteleye götürdüyse son 2-3 yıldırda ekonomi o şekil idame ettiler. Bundan sonrası tufan maalesef.