orhansengun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En alt düzeyini BDDK'nın, uygulanacak düzeyini ise BDDK kararını göz önünde bulundurarak bankanın kendisinin belirlediği asgari orana karşılık gelen tutara kadar olup da ödenmemiş kısma gecikme (yüksek), asgari tutarı aşan kısma akdi (düşük) faiz oranı uygulanır. Dolayısıyla borcun tamamını ödemediğin müddetçe faiz işler.
Daha detay bilgi isteyene ücretli rehberlik ederim, yeter bu kadar bedava bilgi...