• 28-05-2023, 00:48:26
    #28
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari ödeme yapıldığında faiz işlemiyor mu? Bu olayı anlatacak biri var mı acaba? Bizden de kayıtlarımız olmasına rağmen ve depremden dolayı borcumuz ertelenmesine rağmen bu ayki harcamadan faiz almışlar. Daha öncr faizle asla işim olmadı, taksit bile yaptırmadım...
    Konuşma kayıtlarımız inceleniyor şu an... Sürekli adam kandırıyorlar...
    Var, ben...

    En alt düzeyini BDDK'nın, uygulanacak düzeyini ise BDDK kararını göz önünde bulundurarak bankanın kendisinin belirlediği asgari orana karşılık gelen tutara kadar olup da ödenmemiş kısma gecikme (yüksek), asgari tutarı aşan kısma akdi (düşük) faiz oranı uygulanır. Dolayısıyla borcun tamamını ödemediğin müddetçe faiz işler.

    Daha detay bilgi isteyene ücretli rehberlik ederim, yeter bu kadar bedava bilgi...
  • 28-05-2023, 00:53:56
    #29
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var, ben...

    En alt düzeyini BDDK'nın, uygulanacak düzeyini ise BDDK kararını göz önünde bulundurarak bankanın kendisinin belirlediği asgari orana karşılık gelen tutara kadar olup da ödenmemiş kısma gecikme (yüksek), asgari tutarı aşan kısma akdi (düşük) faiz oranı uygulanır. Dolayısıyla borcun tamamını ödemediğin müddetçe faiz işler.

    Daha detay bilgi isteyene ücretli rehberlik ederim, yeter bu kadar bedava bilgi...
    Hocam aslında sorun erteleneceği belirtilen borca faiz işlenmiş olması yani akdi olduğunu belirtiyorlar zaten asgari ödeme yüzdemizde %0 yazıyor şu an. İlginç olan takibe düşmeyen bir borca faiz uygulanması. Burada bir hata olduğu aşikar zaten banka da inceleyelim dedi. Peki işler ters giderse? Diğer ay daha da mı artacak bu faiz yoksa bu ay geldiği gibi mi gelecek? Daha önce asgari ödemesi dahi yapmadım. Yüksek limitli bir kartım var ve kredi puanımı önemsiyorum...
  • 28-05-2023, 00:58:56
    #30
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında sorun erteleneceği belirtilen borca faiz işlenmiş olması yani akdi olduğunu belirtiyorlar zaten asgari ödeme yüzdemizde %0 yazıyor şu an. İlginç olan takibe düşmeyen bir borca faiz uygulanması. Burada bir hata olduğu aşikar zaten banka da inceleyelim dedi. Peki işler ters giderse? Diğer ay daha da mı artacak bu faiz yoksa bu ay geldiği gibi mi gelecek? Daha önce asgari ödemesi dahi yapmadım. Yüksek limitli bir kartım var ve kredi puanımı önemsiyorum...
    1- Bu bir ticari kredi kartı mı bireysel kredi kartı mı?
    2- Depremden etkilenen bölgede misiniz?
    3- Dönem borcunuzu son ödeme tarihine kadar ödediniz mi ödemediniz mi?
    4- Borcun kaynağı nakit çekim ya da kıymetli maden alımı mı?
    5- Banka "dönem borcunuzu faizsiz erteliyoruz" diyerek erteledi ve buna rağmen faiz mi tahakkuk ettirdi?
  • 28-05-2023, 01:06:54
    #31
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Bu bir ticari kredi kartı mı bireysel kredi kartı mı?
    2- Depremden etkilenen bölgede misiniz?
    3- Dönem borcunuzu son ödeme tarihine kadar ödediniz mi ödemediniz mi?
    4- Borcun kaynağı nakit çekim ya da kıymetli maden alımı mı?
    5- Banka "dönem borcunuzu faizsiz erteliyoruz" diyerek erteledi ve buna rağmen faiz mi tahakkuk ettirdi?
    1- Crystal Visa İnfinite kart. Bireysel.
    2- Evet öyleydik.
    3-Deprem öncesinde ödedik . Deprem sonrasında tüm borç Ağustos'a ötelendiğinden ödemedik.
    4-Kredi kartı kullanımı.
    5-Deprem öncesi borçlarınızı ve deprem sonraso tüm borçlarınızı faizsiz öteliyoruz dediler ve deprem sonrasına faiz koydular
  • 28-05-2023, 01:11:53
    #32
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Crystal Visa İnfinite kart. Bireysel.
    2- Evet öyleydik.
    3-Deprem öncesinde ödedik . Deprem sonrasında tüm borç Ağustos'a ötelendiğinden ödemedik.
    4-Kredi kartı kullanımı.
    5-Deprem öncesi borçlarınızı ve deprem sonraso tüm borçlarınızı faizsiz öteliyoruz dediler ve deprem sonrasına faiz koydular
    Geçmiş olsun.
    Ararsanız düzelteceklerdir.
    Olmadı https://www.tbb.org.tr/tr/finansal-t...em-heyeti/2469
  • 28-05-2023, 01:13:33
    #33
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Crystal Visa İnfinite kart. Bireysel.
    2- Evet öyleydik.
    3-Deprem öncesinde ödedik . Deprem sonrasında tüm borç Ağustos'a ötelendiğinden ödemedik.
    4-Kredi kartı kullanımı.
    5-Deprem öncesi borçlarınızı ve deprem sonraso tüm borçlarınızı faizsiz öteliyoruz dediler ve deprem sonrasına faiz koydular
    İş Bankası benim borcumu da öteledi. Faiz filan almadı. O ara kart aidatı aldı, şikayet ettim, olumsuz döndüler. Sonra kendiliklerinden onu da iade ettiler.
  • 28-05-2023, 01:26:10
    #34
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş Bankası benim borcumu da öteledi. Faiz filan almadı. O ara kart aidatı aldı, şikayet ettim, olumsuz döndüler. Sonra kendiliklerinden onu da iade ettiler.
    Tamam bizim Vakıfbank'ta da sorun yok. Yapı Kredi istedi. Şikayet ettim ses kayıtları inceleniyor demek istediğim bu.
  • 28-05-2023, 01:27:39
    #35
    ✅ E-İmza / E-Fatura ✅
    Degerli Musterimiz, ticari kredi kart(lar)inizin 17 Mayis'tan sonra kesilecek ekstreleri icin minimum odeme orani %10'dan %25'e guncellenecektir. B001

    Banada garantiden bu sms geldi. Muhtemelen yapıkredide artırmıştır.
  • 28-05-2023, 03:28:44
    #36
    Ekonomide "mokoko" dönemi başladı...