İş Bankası benim borcumu da öteledi. Faiz filan almadı. O ara kart aidatı aldı, şikayet ettim, olumsuz döndüler. Sonra kendiliklerinden onu da iade ettiler.
Tamam bizim Vakıfbank'ta da sorun yok. Yapı Kredi istedi. Şikayet ettim ses kayıtları inceleniyor demek istediğim bu.