YapıKredi %50 Asgari Ödemesi
49
●2.472
- 27-05-2023, 17:28:05İyide seçim zamanı yapılıyor farkındaysanız hiçbirşey tesadüf degildir
- 27-05-2023, 19:30:22akbank yüzde 10 da devam ediyor ticari kartlarda , garanti yüzde 30a çekmiş durumda yapıkredi de normalde yüzde 30 yazıyordu. ekstre çekimi dündü bana da yüzde 50 den çekmiş. kart taşıyacağıma nakit para taşırım daha mantıklı olur
yada hesap kartı kullanırım. saçmaladılar iyice. kartları kapatıp 5-6 ay kart kullanmamak lazım. anlık değişim yapıyorlar ödeme oranlarında . yakında faiz oranları da değişir . kart borcundan kurtulmak herkes için en iyisi gibi.
kolay gelsin - 27-05-2023, 23:55:32Asgari ödeme yapıldığında faiz işlemiyor mu? Bu olayı anlatacak biri var mı acaba? Bizden de kayıtlarımız olmasına rağmen ve depremden dolayı borcumuz ertelenmesine rağmen bu ayki harcamadan faiz almışlar. Daha öncr faizle asla işim olmadı, taksit bile yaptırmadım...
Konuşma kayıtlarımız inceleniyor şu an... Sürekli adam kandırıyorlar... - 28-05-2023, 00:16:30Asgari ücret yatırıldıgında faiz işliyor tabi kesiyorlar 500-600 -1000 vb ücretler fakat %50 ne demek ya
- 28-05-2023, 00:18:54Bunlar daha iyi günlerimiz gibi duruyor ülke batıyor herşey almış başını gitmiş zaten daha kalkmış millet iktidar diyor
yada hesap kartı kullanırım. saçmaladılar iyice. kartları kapatıp 5-6 ay kart kullanmamak lazım. anlık değişim yapıyorlar ödeme oranlarında . yakında faiz oranları da değişir . kart borcundan kurtulmak herkes için en iyisi gibi.