Asgari ödeme yapıldığında faiz işlemiyor mu? Bu olayı anlatacak biri var mı acaba? Bizden de kayıtlarımız olmasına rağmen ve depremden dolayı borcumuz ertelenmesine rağmen bu ayki harcamadan faiz almışlar. Daha öncr faizle asla işim olmadı, taksit bile yaptırmadım...
Konuşma kayıtlarımız inceleniyor şu an... Sürekli adam kandırıyorlar...