• 27-05-2023, 15:31:56
    #1
    Merhaba arkadaşlar bu nasıl olabiliyor ya 100 bin tl lik kredi kartı kullanıyorum asgari ödemesi bir anda %50 ye çıktı bu herkeste aynımı oldu haber verilmeden

  • 27-05-2023, 15:34:16
    #2
    25 bin tl nin üzerindeki kartlarda %40 asgaridir , muhtemelen erteleme taksit vs olabilir
  • 27-05-2023, 15:34:55
    #3
    Başka bankada kullanıyorum onda %50 degil asgari ödemesi
  • 27-05-2023, 15:35:44
    #4
    Yüksek miktarda borçlar için asgari %50 çıkıyor diye biliyorum ve yapı kredi Allahın belası bir banka hergün ararlar çete gibiler
  • 27-05-2023, 15:38:28
    #5
    Diger bankalarda %10 asgari ödüyorum 50 milyar limitli kredi kartlarım var İlk defa %50 asgari gördüm
  • 27-05-2023, 15:39:08
    #6
    2 Ödemede Kartı tamamlayacaksam neden kredi kartı kullanayımki artık böyle saçma birşey olamaz %50 asgari ödeme nedir
  • 27-05-2023, 15:40:16
    #7
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    serenmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüksek miktarda borçlar için asgari %50 çıkıyor diye biliyorum ve yapı kredi Allahın belası bir banka hergün ararlar çete gibiler
    Borcunu ödemezsen tabii arayacak hocam, gayet normal Harcarken güzel, borç ödemeye gelince çete gibiler
  • 27-05-2023, 15:40:52
    #8
    Nisanda asgari ödeme tutarım %10 geçmiş dönemlerim hep %10 bu ay %50 olmus
  • 27-05-2023, 15:43:23
    #9
    BDDK almış olduğu bir karar olabilir kararlara bir bakın derim .