serenmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüksek miktarda borçlar için asgari %50 çıkıyor diye biliyorum ve yapı kredi Allahın belası bir banka hergün ararlar çete gibiler
Borcunu ödemezsen tabii arayacak hocam, gayet normal Harcarken güzel, borç ödemeye gelince çete gibiler