akbank yüzde 10 da devam ediyor ticari kartlarda , garanti yüzde 30a çekmiş durumda yapıkredi de normalde yüzde 30 yazıyordu. ekstre çekimi dündü bana da yüzde 50 den çekmiş. kart taşıyacağıma nakit para taşırım daha mantıklı olur yada hesap kartı kullanırım. saçmaladılar iyice. kartları kapatıp 5-6 ay kart kullanmamak lazım. anlık değişim yapıyorlar ödeme oranlarında . yakında faiz oranları da değişir . kart borcundan kurtulmak herkes için en iyisi gibi.

kolay gelsin