Var, ben...
En alt düzeyini BDDK'nın, uygulanacak düzeyini ise BDDK kararını göz önünde bulundurarak bankanın kendisinin belirlediği asgari orana karşılık gelen tutara kadar olup da ödenmemiş kısma gecikme (yüksek), asgari tutarı aşan kısma akdi (düşük) faiz oranı uygulanır. Dolayısıyla borcun tamamını ödemediğin müddetçe faiz işler.
Daha detay bilgi isteyene ücretli rehberlik ederim, yeter bu kadar bedava bilgi...
Hocam aslında sorun erteleneceği belirtilen borca faiz işlenmiş olması yani akdi olduğunu belirtiyorlar zaten asgari ödeme yüzdemizde %0 yazıyor şu an. İlginç olan takibe düşmeyen bir borca faiz uygulanması. Burada bir hata olduğu aşikar zaten banka da inceleyelim dedi. Peki işler ters giderse? Diğer ay daha da mı artacak bu faiz yoksa bu ay geldiği gibi mi gelecek? Daha önce asgari ödemesi dahi yapmadım. Yüksek limitli bir kartım var ve kredi puanımı önemsiyorum...