Hocam aslında sorun erteleneceği belirtilen borca faiz işlenmiş olması yani akdi olduğunu belirtiyorlar zaten asgari ödeme yüzdemizde %0 yazıyor şu an. İlginç olan takibe düşmeyen bir borca faiz uygulanması. Burada bir hata olduğu aşikar zaten banka da inceleyelim dedi. Peki işler ters giderse? Diğer ay daha da mı artacak bu faiz yoksa bu ay geldiği gibi mi gelecek? Daha önce asgari ödemesi dahi yapmadım. Yüksek limitli bir kartım var ve kredi puanımı önemsiyorum...
1- Bu bir ticari kredi kartı mı bireysel kredi kartı mı?
2- Depremden etkilenen bölgede misiniz?
3- Dönem borcunuzu son ödeme tarihine kadar ödediniz mi ödemediniz mi?
4- Borcun kaynağı nakit çekim ya da kıymetli maden alımı mı?
5- Banka "dönem borcunuzu faizsiz erteliyoruz" diyerek erteledi ve buna rağmen faiz mi tahakkuk ettirdi?