2 Ödemede Kartı tamamlayacaksam neden kredi kartı kullanayımki artık böyle saçma birşey olamaz %50 asgari ödeme nedir
Kredi kartı dediğiniz gibi bişey değil o ay ekstresi kesilmiş borcun ödemeleri çekim yapılan yere peşin yapılıyor, dolayısıyla taksit, peşin ödeme vs neyse o ayki tutarı ödemek zorundasınız asgari ödeme seçeneği ise ben bu ay ödeyemiyorum ama sicilim bozulsun da istemiyorum ödemesidir, özetle asgari ödeme sorunsuz ödeme değildir, 3 defa arka arkaya asgari yaparsanız nakit çekim vs özellikleri kapatılıyordu yıllardır (hoş bddk kapattı diye biliyorum şu aralar) yani potansiyel batabilecek para olarak bakıyorlar geciken ödemelere ve ödenmeyen her gün için faiz işlemeye devam ediyor, o mantıklıa insanlar yüksek limitli kartla araba alsın, 12 ayda ödesin böyle bişey söz konusu değil