Kesin cevabı veriyorum işin bilirkişisi olarak: %40 olarak gördüğünüz oran, asgari ödeme oranı alt sınırıdır. Dileyen her banka, bu oranın altına düşmeden %100'e kadar istediği seviyede asgari ödeme oranı belirleyebilir.

------

"Alt sınırı düzenleyici otorite tarafından belirlenen asgari ödeme oranı ise kredi kuruluşunca söz konusu orana karşılık gelen ödenmemiş dönem borcu tutarına gecikme faizi uygulanabilecek bakiye üst sınırını belirleyen orandır."

https://www.tcmb.gov.tr/wps/wcm/conn...297cee-mfPOpdt