Walla ne yapacagımı şaşırdım ben bunu bir anda nasıl ödeyeyim diye düşünüyorum ve böyle %50 asgari ödeme isteyeceklerini bilseydim taksitli çekerdim öyle öderdim esnafı zor durumda bırakmak için ellerinden geleni yapıyorlar