EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borcunu ödemezsen tabii arayacak hocam, gayet normal Harcarken güzel, borç ödemeye gelince çete gibiler
Aramaları tabi normal fakat hergün aramaları garip. Tefeciden biraz farkları olmalı