• 21-08-2021, 21:22:01
    #46
    Cinsiyetin sadece kadın ve erkekten oluştuğunu sanan cahil topluluğu. Çocuğunuzun böyle bir farklılığı olsa demek ki hayatını mahvedeceksiniz.
    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın.
  • 21-08-2021, 21:30:39
    #47
    vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    erkek fizyolojisi bellidir kadın fizyolojisi bellidir . fizyolojik ruhsal ve anatomik hertürlü bozukluğa hastalık denilir . gidip tarafsız psikyatrise veya tıb camiasından birine sorararsanız hastalık derler . ister tedavi olur veya olmaz kendi tercihi lakin son zamanlarda olduğu gibi reklam yaparcasına topluma normalmıs sekilde aşılanmaya çalışılıyor o kadar insan anormalmişte sadace lgbt destekleyen kendını o gurupta gorenler normalmiş gibi . daha fizyolojik özelliginin farkına varmayan o kadar cocuklar var ki sosyal medyalarda görüp özenenip . bazı arkadaslar kime ne demişler kim kimi seviyor falan diye mesele sevmek degil mesele hormonal bozukluk pskiolojik ruhsal bozukluk . seri katiller . işkence severler şiddet severler oyle cok sayamadıgım hastalıklı insanlarda var onlarada bizene diyelim bu hastalıklara sahip insanlarda bu tür seyleri seviyor diye . .
    "1 Ocak 1993 tarihinde Dünya Sağlık Örgütü (WHO) eşcinselliği "Uluslararası Hastalıklar Sınıflandırması"ndan çıkarmıştır. ICD-10 maddesi "cinsel yönelim, tek başına, bir rahatsızlık/hastalık olarak kabul edilemez" şeklindedir."
  • 21-08-2021, 22:57:05
    #48
    Eş cinsel değilim. Fakat bazı şeylerin farkında olmakta fayda var.

    Hayatta bazı şeyleri seçme şansınız yoktur. Ailenizi, cinsiyetinizi, ailenizin politik/siyasi ideolojisini, dini ideolojisini, vücudunuzu, vücudunuzun estetiğini, zihinsel kapasitemizi, doğdumuz yeri gibi gibi. Burada bir şeyleri yarıştırmanın, kontrolsüzce karşılaştırmanın ve linç etmenin bir manası yok.

    Türkiye'nin dinamiği ve kültürü kendine hastır fakat ülkemizde, benim tarih aracılığı ile farkında olduğum en az 300-400 yıldan beridir toplumumuzda bir çok insanda, herkesi kendim gibi yapayım hedefi ve amacı var. Bu yanlış bir şey.

    Bir insan sizi bir şeye zorlamıyorsa veya doğrudan hedefli bir şekilde sizi rahatsız etmiyorsa, o insanın yaşamı, tercihi sizi ilgilendirmemeli. İlgilendiriyorsa da 81 tane ilimiz var herkes kendisi gibi düşünen insanlarla aynı şehirde yaşasın. 81 tane farklı ideoloji veya ideolojiler kombinasyonu için ilimiz var.

    Gündelik hayatta sırf kolay veya daha fazla para için rahatsız eden o kadar gereksiz meslek kolu ve insan var ki. Bakın o kadar ciddi söylüyorum faydasız aynı zamanda saygısız onlarca insan var ki yapışan eden. Kimisi kurumsal-prezantabl kimisi elinde beş para etmez bir sıvı ile zorla trafikte araç camlarını silmeye çalışan bir serseri , kimisi Alsancak Kordon'da zorla insanlara bir şey satmaya çalışan veya insanlardan bir şeyler çalmaya çalışanlar.

    Biz bu insanları el birliği ile rehabilite, cezalandırma ve uzaklaştırma şeylerini düşüneceğimize ideoloji savaşlarına devam ediyoruz. Birbirimizi kırmaya veya ötekileştirmeye devam ediyoruz.

    vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    erkek fizyolojisi bellidir kadın fizyolojisi bellidir . fizyolojik ruhsal ve anatomik hertürlü bozukluğa hastalık denilir . gidip tarafsız psikyatrise veya tıb camiasından birine sorararsanız hastalık derler . ister tedavi olur veya olmaz kendi tercihi lakin son zamanlarda olduğu gibi reklam yaparcasına topluma normalmıs sekilde aşılanmaya çalışılıyor o kadar insan anormalmişte sadace lgbt destekleyen kendını o gurupta gorenler normalmiş gibi . daha fizyolojik özelliginin farkına varmayan o kadar cocuklar var ki sosyal medyalarda görüp özenenip . bazı arkadaslar kime ne demişler kim kimi seviyor falan diye mesele sevmek degil mesele hormonal bozukluk pskiolojik ruhsal bozukluk . seri katiller . işkence severler şiddet severler oyle cok sayamadıgım hastalıklı insanlarda var onlarada bizene diyelim bu hastalıklara sahip insanlarda bu tür seyleri seviyor diye . .
    Doğa, Biyoloji, Tabiat gözüyle bakacak olursak. İnsan türünde çok sıkıntı var.

    1- Irk, Etnik, Dini ve Dil farklı bağlılıklarımızın, ideolojilerimizin dünyaya ve fizyolojiye bir faydası var mı?
    2- Bir çok ticari sektörün dünyaya faydası mı var, zararı mı var?
    3- Gün içerisinde yaptıklarımızın dünyaya, fizyolojiye katkısı ne zararı ne?

    Yani bir gün dünya üzerimizde hayatımızı idame ettirme konusunda tam söz sahibi olup bize emir verme imkanına sahip olsa bizim birbirimize karşı ırksal kavramlarımıza - ideolojilerimize, yok sosyalizm yok kapitalizm ideolojilerimize, her türlü dini ideolojimize semavi dinler, ateizm , budizm gibi ideolojilerin dünya için bir önemi var mı ya da ne kadar var?
  • 21-08-2021, 23:23:08
    #49
    kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "1 Ocak 1993 tarihinde Dünya Sağlık Örgütü (WHO) eşcinselliği "Uluslararası Hastalıklar Sınıflandırması"ndan çıkarmıştır. ICD-10 maddesi "cinsel yönelim, tek başına, bir rahatsızlık/hastalık olarak kabul edilemez" şeklindedir."
    dunya saglık örgütünün obejktifliği kalmadığını tum tıb alemi bilir hocam malesef diğer örgütler gibi taraflı malesef lgbt lobisinin baskısı ıle alınan bır karar
  • 21-08-2021, 23:27:08
    #50
    pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eş cinsel değilim. Fakat bazı şeylerin farkında olmakta fayda var.

    Hayatta bazı şeyleri seçme şansınız yoktur. Ailenizi, cinsiyetinizi, ailenizin politik/siyasi ideolojisini, dini ideolojisini, vücudunuzu, vücudunuzun estetiğini, zihinsel kapasitemizi, doğdumuz yeri gibi gibi. Burada bir şeyleri yarıştırmanın, kontrolsüzce karşılaştırmanın ve linç etmenin bir manası yok.

    Türkiye'nin dinamiği ve kültürü kendine hastır fakat ülkemizde, benim tarih aracılığı ile farkında olduğum en az 300-400 yıldan beridir toplumumuzda bir çok insanda, herkesi kendim gibi yapayım hedefi ve amacı var. Bu yanlış bir şey.

    Bir insan sizi bir şeye zorlamıyorsa veya doğrudan hedefli bir şekilde sizi rahatsız etmiyorsa, o insanın yaşamı, tercihi sizi ilgilendirmemeli. İlgilendiriyorsa da 81 tane ilimiz var herkes kendisi gibi düşünen insanlarla aynı şehirde yaşasın. 81 tane farklı ideoloji veya ideolojiler kombinasyonu için ilimiz var.

    Gündelik hayatta sırf kolay veya daha fazla para için rahatsız eden o kadar gereksiz meslek kolu ve insan var ki. Bakın o kadar ciddi söylüyorum faydasız aynı zamanda saygısız onlarca insan var ki yapışan eden. Kimisi kurumsal-prezantabl kimisi elinde beş para etmez bir sıvı ile zorla trafikte araç camlarını silmeye çalışan bir serseri , kimisi Alsancak Kordon'da zorla insanlara bir şey satmaya çalışan veya insanlardan bir şeyler çalmaya çalışanlar.

    Biz bu insanları el birliği ile rehabilite, cezalandırma ve uzaklaştırma şeylerini düşüneceğimize ideoloji savaşlarına devam ediyoruz. Birbirimizi kırmaya veya ötekileştirmeye devam ediyoruz.



    Doğa, Biyoloji, Tabiat gözüyle bakacak olursak. İnsan türünde çok sıkıntı var.

    1- Irk, Etnik, Dini ve Dil farklı bağlılıklarımızın, ideolojilerimizin dünyaya ve fizyolojiye bir faydası var mı?
    2- Bir çok ticari sektörün dünyaya faydası mı var, zararı mı var?
    3- Gün içerisinde yaptıklarımızın dünyaya, fizyolojiye katkısı ne zararı ne?

    Yani bir gün dünya üzerimizde hayatımızı idame ettirme konusunda tam söz sahibi olup bize emir verme imkanına sahip olsa bizim birbirimize karşı ırksal kavramlarımıza - ideolojilerimize, yok sosyalizm yok kapitalizm ideolojilerimize, her türlü dini ideolojimize semavi dinler, ateizm , budizm gibi ideolojilerin dünya için bir önemi var mı ya da ne kadar var?
    hocam sen cok yanlış anlamıssın. fizyoloji senin bahsettiğin seylerle yakınan uzaktan alakası yok bir sistem bir düzenin işleyisi gibi düşün mesela araba ele alalım arabıyı ne dıye alırsın bınmek ıcın tam tersını dusunebılırmısınız arabayı sırtına almak ıcın arabaın sana bınmesı ıcın alan var mı bır duzen var bır amac var . vucutta organlar hucreler dokuların işleyişini konu alır fizyoloji . eger fızyolıjıye aykırı bır durum olmasa o zaman hepımız kadın veya hepımız erkek olurduk cınsıyet ayrımı olmazdı demı
  • 21-08-2021, 23:30:13
    #51
    yorumlar da yine engellenecek kişiler çıktı 🏳️*🌈 🏳️*🌈 🏳️*🌈
    • tuncgf
    • Sinnerman
    tuncgf ve Sinnerman bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 21-08-2021, 23:42:38
    #52
    vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dunya saglık örgütünün obejktifliği kalmadığını tum tıb alemi bilir hocam malesef diğer örgütler gibi taraflı malesef lgbt lobisinin baskısı ıle alınan bır karar
    buraya onlarca kaynak koysam bile "taraflı örgüt" diyiceğiniz için bir şey demiyorum :d
  • 21-08-2021, 23:45:14
    #53
    Feminizm, XVIII. yüzyılda Fransa’da filozoflar ve kadın yazarlarca ortaya atılan ve savunulan, daha sonraki yüzyıllarda her toplumda yandaş bulan, kadının siyasal ve toplumsal haklar bakımından erkekle eşit olması gerektiğini öne süren ve bunu gerçekleştirmeye çalışan akımdır. Bir insan bundan nasıl rahatsız olabilir anlamak güç.


  • 21-08-2021, 23:50:24
    #54
    vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    erkek fizyolojisi bellidir kadın fizyolojisi bellidir . fizyolojik ruhsal ve anatomik hertürlü bozukluğa hastalık denilir . gidip tarafsız psikyatrise veya tıb camiasından birine sorararsanız hastalık derler . ister tedavi olur veya olmaz kendi tercihi lakin son zamanlarda olduğu gibi reklam yaparcasına topluma normalmıs sekilde aşılanmaya çalışılıyor o kadar insan anormalmişte sadace lgbt destekleyen kendını o gurupta gorenler normalmiş gibi . daha fizyolojik özelliginin farkına varmayan o kadar cocuklar var ki sosyal medyalarda görüp özenenip . bazı arkadaslar kime ne demişler kim kimi seviyor falan diye mesele sevmek degil mesele hormonal bozukluk pskiolojik ruhsal bozukluk . seri katiller . işkence severler şiddet severler oyle cok sayamadıgım hastalıklı insanlarda var onlarada bizene diyelim bu hastalıklara sahip insanlarda bu tür seyleri seviyor diye . .
    Eşcinsellik normal zaten. sayın profesör iki erkek aslanın çiftleşmesine bir açıklamanız var mı ? kimse birine özenip eşcinsel olmaz ve dahası kimse öteki olmayı tercih etmez. bu bir hastalık değildir hep vardı ve hep olacak beğenin yada beğenmeyin bir önemi yok. kendi cinsi ile çiftleşen hayvanlar var içgüdüleriyle hareket eden canlılar da mı tercih etti ? desteklemek zorunda değilsiniz hatta nefret de edebilirsiniz ama insanları rencide etmeye hakkınız yok. nefretinizi içinizden edin