• 21-08-2021, 10:50:37
    #10
    Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başımıza taş yağacak. Ne hormonu ne seçim hakkı kardeşim. Erkeksen erkeksindir biraz geri kafalı olun bu konularda. Benim tek bir görüşüm var, bu tür insanların yönelim değil ciddi ruhsal hastalıkları var. Tedavi olmaları gerekiyor. Nacizane görüşüm. Forumda bir çok insan eminim benim gibi düşünüyor. Linç yiyeceksemde içimdekileri söyleyerek yerim. Saygılar
    İroniyse komik değilse tedavi olması gereken birileri var elbet...
  • 21-08-2021, 11:06:01
    #11
    r10'da bile iğrenç ayrımcılığa, homofobiye maruz kalıyoruz, cehaletiniz batsın.
  • 21-08-2021, 11:09:39
    #12
    Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başımıza taş yağacak. Ne hormonu ne seçim hakkı kardeşim. Erkeksen erkeksindir biraz geri kafalı olun bu konularda. Benim tek bir görüşüm var, bu tür insanların yönelim değil ciddi ruhsal hastalıkları var. Tedavi olmaları gerekiyor. Nacizane görüşüm. Forumda bir çok insan eminim benim gibi düşünüyor. Linç yiyeceksemde içimdekileri söyleyerek yerim. Saygılar
    Kimin kimle nasıl ilişki yaşadığı seni neden ilgilendiriyor ?
  • 21-08-2021, 11:10:37
    #13
    Siz vatan "hainisiz diye bağıra bağıra" vatana ihanet eden o kadar çok insan gördü ki bu gözler. Hiç birşeyi yadırgamıyorum artık bu ülke de.
  • 21-08-2021, 11:19:45
    #14
    Öyle diyorsunuz ama ÅŸahsen ben bir erkeÄŸin bana bakıp arzulamasından tedirginim. Günümüzde kadın olmak ne kadar zor ise erkekler için de durum bu ÅŸekilde geliÅŸiyor. Fikirlere ve hormonsal aktivitelere saygı duymak önemli tabiki. Her ÅŸey çığrından çıkana kadar normaldir. 😊
  • 21-08-2021, 11:35:12
    #15
    Hayırlısıyla okullar açılsa
  • 21-08-2021, 11:35:52
    #16
    LGBT[a] veya GLBT, 1990'larda LGB kısaltmasından sonra ortaya çıktı ve 1980'lerin ortaları ile sonlarından itibaren gey sözcüğü yerine kullanılarak LGBT topluluğunu temsil etmeye başladı.[2] Birçok aktivist, gey topluluğu kullanımının eksik bir tanımlama olduğunu düşünerek LGBT topluluğu kullanımına geçti.[3]
    Bu bazen LGBTT (lezbiyen, gey, biseksüel, transseksüel veya travesti)[4][5] veya LGBTİ (lezbiyen, gey, biseksüel, transgender, intersex), LGBTTIQ (Lezbiyen, Gay, Biseksüel, Travesti, Transseksüel, Intersex, Queer) şeklinde de kullanılmaktadır. 1900'lerden itibaren kullanılmaya başlayan "LGBT", eşcinsel hakları mücadelesinde kullanılan çatı kelimedir. Eşcinsel hareketi olarak adlandırılan LGBT hareketi, eşcinsel kelimesinin travesti, transseksüel ve biseksüelliği kapsamıyor oluşu nedeniyle çatı kelime olmaktan çıkmıştır. Hareket GLBTT kelimesini kullanmaya başlamış ancak lezbiyenlerin toplumda "yok" sayılıyor oluşu sebebiyle, L harfi başa alınmış ve kadınlara bir tür pozitif ayrımcılık yapılmıştır. Yurt dışındaki bazı örgütler bu çatı kelimeye daha sonradan interseksüelleri temsilen I ya da kuirleri (queer) temsilen Q harflerini eklemişlerdir.


    https://tr.wikipedia.org/wiki/LGBT
  • 21-08-2021, 11:52:37
    #17
    Arkadaşın konu ve yorumu hâlâ duruyor kendi görüşüme uymayan şeylere hastalık diyebilir miyim acaba? @Bip;
  • 21-08-2021, 11:55:48
    #18
    Üyeliği durduruldu
    WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimin kimle nasıl ilişki yaşadığı seni neden ilgilendiriyor ?
    Benim çoluk çocuğum var. Edepsizliğe tahammülüm yok. Yarın öbürgün çocuğum sorsa erkek erkeğe neden el tutuşuyorlar diye. Ne diyeceğim hormonları mı anlatıcam. Bırakın ya kırdınız mı kafayı ne yaptınız