lgbt hakkında ki yorum
78
●2.133
- 22-08-2021, 00:34:24Ateistler LGBT ler için çok pis ateş var cehennemde bizim ateşimizden 70 kat daha fazla
- 22-08-2021, 00:49:41cehennem ne hocam hasta mısınız 😀Appdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2021, 01:06:43Sevgi, sevgidir.
LGBT, sapıklık veya yanlış bir şey değil. Evet, Türk milleti Arap kültürü ile çok fazla deforme oldu ama bu deformasyonun en yoğun olduğu dönemde bile padişahlar erkek cariye seçiyor idi. Ortada kültüre aykırı bir şey yok.Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca olay sizin isteyip istememeniz değil, sizin bu konudaki fikriniz önemli değil çünkü fikrinizin bir dayanağı yok.
"Yallah Arastana", şeriat isteyenlere karşı denilebilir çünkü istedikleri hayatı orada yaşayabilirler ama burada yaşayamazlar. - 22-08-2021, 13:21:20yüzyılardır tıb mecrasında öğretilen, kitaplarda yazılan hastalık tanımını yaptım tarafsız bir kaynaktan bahsediyorum ne örgüt ne dernek ne toplukla ilişkişi olan objektif bilgikuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maddem yanlıs diyorsanız , yada saglık örgütü yanlış diyorsa neden müfradatlar değişmiyor o kadar yetişen hekim yanlış bilgilerle yetiştiğini ima ediyorsun
- 22-08-2021, 13:28:12şuan profesör seviyesine gelmem için daha var insallah dediğiniz gibi o seviyeye geliriz. yazdıklarımı dıkatlice okumus olsanız kimseyi rencide etmediğimi rahatlıkla görürdünüz . bahsettiğinizde bozukluk ve hayvanlarda nadir görülür ve hayvanlarda mantık yoktur . ve bu hayvanlardaki durumada davranış bozuklugu dıyoruz . sadece ciftleşme konusunda değil size baska örnekte verebilirim mesela pitbull cinsi bir kopeğin kücüklüğünden beri koyunlarla yaşamasından dolayı kendısını koyun gibi sanıp koyunların davranışlarını sergilemeye başlamasıWebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çiftleşmenin ne olduğunu da yanlış biliyorsunuz
burda yine fizyolojısınden üremesinden anatomisinden bahsedecem yine kabul etmıceksınız sırf savunacam diye bilmediğiniz konularda yorum yapıyorsunuz . bu konularda ilginiz varsa tıbba yazılın yada ulaşabilirsseniz hekimlikte okutulan kitapları alıp okuyabılırısınız
maddem yanlıs diyorsanız , yada saglık örgütü yanlış diyorsa neden müfradatlar değişmiyor o kadar yetişen hekim yanlış bilgilerle yetiştiğini ima ediyorsun