Eşcinsellik normal zaten. sayın profesör iki erkek aslanın çiftleşmesine bir açıklamanız var mı ? kimse birine özenip eşcinsel olmaz ve dahası kimse öteki olmayı tercih etmez. bu bir hastalık değildir hep vardı ve hep olacak beğenin yada beğenmeyin bir önemi yok. kendi cinsi ile çiftleşen hayvanlar var içgüdüleriyle hareket eden canlılar da mı tercih etti ? desteklemek zorunda değilsiniz hatta nefret de edebilirsiniz ama insanları rencide etmeye hakkınız yok. nefretinizi içinizden edin
şuan profesör seviyesine gelmem için daha var insallah dediğiniz gibi o seviyeye geliriz. yazdıklarımı dıkatlice okumus olsanız kimseyi rencide etmediğimi rahatlıkla görürdünüz . bahsettiğinizde bozukluk ve hayvanlarda nadir görülür ve hayvanlarda mantık yoktur . ve bu hayvanlardaki durumada davranış bozuklugu dıyoruz . sadece ciftleşme konusunda değil size baska örnekte verebilirim mesela pitbull cinsi bir kopeğin kücüklüğünden beri koyunlarla yaşamasından dolayı kendısını koyun gibi sanıp koyunların davranışlarını sergilemeye başlaması

çiftleşmenin ne olduğunu da yanlış biliyorsunuz

burda yine fizyolojısınden üremesinden anatomisinden bahsedecem yine kabul etmıceksınız sırf savunacam diye bilmediğiniz konularda yorum yapıyorsunuz . bu konularda ilginiz varsa tıbba yazılın yada ulaşabilirsseniz hekimlikte okutulan kitapları alıp okuyabılırısınız