arsln adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
lgbt hakkında ki yorum
78
●2.133
- 21-08-2021, 12:01:55kendinizin de belirttiği gibi böyle geri kafalı olmaya devam edin hocam, millet ne der diye çocuğunuz ve kendinizi kısıtlayın harika 👍Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2021, 12:55:52allah tarafindan Dünyada namus bekcisi olarak mi gorevlendirildiniz? Haddinizi bilin insanlara edepsiz diyemezsiniz!Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2021, 14:09:05islamda cinsiyet seçimi yoksa bana ne herkesin dini kendine belki adam ateist ve lgbt bireyi ne demek saygı duymam ya, o da sana saygı duymasın böyle harika bir dünya yaratalım o zamanmasumkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2021, 14:22:28Kardes sen olayi kendi acinda yorumluyorsun.Turkiye nin cogunlugu musluman yasalarda escinsellik taninmiyor.O toplar ateistler bize saygi duyacakBen onlara degil.kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Helak olan hayasiz ve lanetlenmiş bir kavim icin Hz Lut a ve muslumanlara bu kavime saygi duyun demiyor
Lut, kavmine dedi ki: "Alemlerde, sizden önce hiç kimsenin yapmadığı 'fahşayı' (hayasızlığı) mı yapıyorsunuz? Gerçekten siz, kadınları bırakıp, şehvetle erkeklere mi yaklaşıyorsunuz? Doğrusu siz, 'müsrif'(haddi aşan) bir kavimsiniz."
Lut Kavmi'nin cevabı: "Bunları, yurdunuzdan sürüp çıkarın, muhakkak bunlar, temiz kalmak isteyen insanlardır." demekten başkası olmadı.
Bunun üzerine Biz, karısı dışında, (Lut'u) ve ailesini kurtardık; (karısı) ise, helake uğrayanlardan oldu. Ve onların üzerine, bir (azap) sağanağı yağdırdık. Bak! Mücrimlerin(suçluların) akıbeti nasılmış? - 21-08-2021, 14:39:32Üyeliği durdurulduYav kardeşim forumda küfürlü konuşmak istemiyorumda. Yani bunları göre göre çocuklarımızda bu şekilde mi yetişsin. Tahminimce çocuk sahibi değilsin. Bence olmada zaten.kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2021, 14:42:12Üyeliği durdurulduKardeş senin bi sıkıntın mı var gereğinden fazla savunuyorsun. Varsa bi sorunun çık taksime yürüyüşe katıl. Ben bu tarz insanlara edepsiz diyorum. Benim çevremde bu tarz insanlar yok. Kendi canım kanım bile olsa yaralı parmağı keser atarım. Yav biraz efendi olun neyin davasındasınız siz. Yav kardeş erkek erkeğe durumundan bahsediyoruz. Nasıl normal karşılanır bu durum.WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle