• 21-08-2021, 11:56:37
    #19
    Üyeliği durduruldu
    arsln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İroniyse komik değilse tedavi olması gereken birileri var elbet...
    Sen bu medeniyetle devam et kardeşim. Doğru yoldasın.
  • 21-08-2021, 12:01:55
    #20
    Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim çoluk çocuğum var. Edepsizliğe tahammülüm yok. Yarın öbürgün çocuğum sorsa erkek erkeğe neden el tutuşuyorlar diye. Ne diyeceğim hormonları mı anlatıcam. Bırakın ya kırdınız mı kafayı ne yaptınız
    kendinizin de belirttiği gibi böyle geri kafalı olmaya devam edin hocam, millet ne der diye çocuğunuz ve kendinizi kısıtlayın harika 👍
  • 21-08-2021, 12:55:52
    #21
    Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim çoluk çocuğum var. Edepsizliğe tahammülüm yok. Yarın öbürgün çocuğum sorsa erkek erkeğe neden el tutuşuyorlar diye. Ne diyeceğim hormonları mı anlatıcam. Bırakın ya kırdınız mı kafayı ne yaptınız
    allah tarafindan Dünyada namus bekcisi olarak mi gorevlendirildiniz? Haddinizi bilin insanlara edepsiz diyemezsiniz!
  • 21-08-2021, 13:38:58
    #22
    LGBT hastalik degil sapkinliktir.Hastalik olsaydi Allah c.c Lut kavmini helak etmez şifa gonderirdi.Renkler ve sloganlar ile yapilan sapkinliga saygi gostermem.Boyle cinsiyet secim hakki islam da yok malesef
  • 21-08-2021, 14:09:05
    #23
    masumkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LGBT hastalik degil sapkinliktir.Hastalik olsaydi Allah c.c Lut kavmini helak etmez şifa gonderirdi.Renkler ve sloganlar ile yapilan sapkinliga saygi gostermem.Boyle cinsiyet secim hakki islam da yok malesef
    islamda cinsiyet seçimi yoksa bana ne herkesin dini kendine belki adam ateist ve lgbt bireyi ne demek saygı duymam ya, o da sana saygı duymasın böyle harika bir dünya yaratalım o zaman
  • 21-08-2021, 14:22:28
    #24
    kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    islamda cinsiyet seçimi yoksa bana ne herkesin dini kendine belki adam ateist ve lgbt bireyi ne demek saygı duymam ya, o da sana saygı duymasın böyle harika bir dünya yaratalım o zaman
    Kardes sen olayi kendi acinda yorumluyorsun.Turkiye nin cogunlugu musluman yasalarda escinsellik taninmiyor.O toplar ateistler bize saygi duyacakBen onlara degil.

    Helak olan hayasiz ve lanetlenmiş bir kavim icin Hz Lut a ve muslumanlara bu kavime saygi duyun demiyor

    Lut, kavmine dedi ki: "Alemlerde, sizden önce hiç kimsenin yapmadığı 'fahşayı' (hayasızlığı) mı yapıyorsunuz? Gerçekten siz, kadınları bırakıp, şehvetle erkeklere mi yaklaşıyorsunuz? Doğrusu siz, 'müsrif'(haddi aşan) bir kavimsiniz."

    Lut Kavmi'nin cevabı: "Bunları, yurdunuzdan sürüp çıkarın, muhakkak bunlar, temiz kalmak isteyen insanlardır." demekten başkası olmadı.

    Bunun üzerine Biz, karısı dışında, (Lut'u) ve ailesini kurtardık; (karısı) ise, helake uğrayanlardan oldu. Ve onların üzerine, bir (azap) sağanağı yağdırdık. Bak! Mücrimlerin(suçluların) akıbeti nasılmış?
  • 21-08-2021, 14:39:32
    #25
    Üyeliği durduruldu
    kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendinizin de belirttiği gibi böyle geri kafalı olmaya devam edin hocam, millet ne der diye çocuğunuz ve kendinizi kısıtlayın harika 👍
    Yav kardeşim forumda küfürlü konuşmak istemiyorumda. Yani bunları göre göre çocuklarımızda bu şekilde mi yetişsin. Tahminimce çocuk sahibi değilsin. Bence olmada zaten.
  • 21-08-2021, 14:42:12
    #26
    Üyeliği durduruldu
    WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah tarafindan Dünyada namus bekcisi olarak mi gorevlendirildiniz? Haddinizi bilin insanlara edepsiz diyemezsiniz!
    Kardeş senin bi sıkıntın mı var gereğinden fazla savunuyorsun. Varsa bi sorunun çık taksime yürüyüşe katıl. Ben bu tarz insanlara edepsiz diyorum. Benim çevremde bu tarz insanlar yok. Kendi canım kanım bile olsa yaralı parmağı keser atarım. Yav biraz efendi olun neyin davasındasınız siz. Yav kardeş erkek erkeğe durumundan bahsediyoruz. Nasıl normal karşılanır bu durum.
  • 21-08-2021, 14:43:23
    #27
    lgbt bireyi olmanın psikolojik bir rahatsızlık olduğunu ben de düşünüyorum fakat o konuyu açan arkadaş daha beter hastalıklı