masumkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LGBT hastalik degil sapkinliktir.Hastalik olsaydi Allah c.c Lut kavmini helak etmez şifa gonderirdi.Renkler ve sloganlar ile yapilan sapkinliga saygi gostermem.Boyle cinsiyet secim hakki islam da yok malesef
islamda cinsiyet seçimi yoksa bana ne herkesin dini kendine belki adam ateist ve lgbt bireyi ne demek saygı duymam ya, o da sana saygı duymasın böyle harika bir dünya yaratalım o zaman