Bu bir hormonal hastalıktır evet. Siyah ten ve beyaz ten bu olayla nasıl aynı olabilir anlamadım

Bu eskiden yok muydu tabiki vardı fakat toplum baskısı denen bir olay olduğu için herkes içinde veya gizlide yaşıyordu. Şimdi gerek TV programları gerekse sosyal medya bu insanları serbestliğe itti. Daha önce kendini anormal görüp sessiz kalan birey yanlız olmadığını gördüğü anda kendini normal olarak ifade etmeye başladı.
Fikrimi düşünürseniz ben yine eskisi gibi olmasından yanayım. Çocukluk ve ergenlik döneminde insanları yanlışa yöneltebilir.
(-yanlış mı der gibisiniz.)
Evet bu hormonal veya psikolojik bir hastalık ve yanlıştır.