• 23-08-2021, 19:55:36
    #73
    Konuyla alakalı olarak, ben önemli ölçüde rahatsız olsam da, kimseyi cinsel yönelimi sebebiyle ayırmam ve farklı hissettirmem. Beni ilgilendirmez. Beni sadece iyi bir insan olup olmaması ilgilendirir.

    Ancak escinsel olmayıp ölesiye savunan kisilikleri maalesef savunmam mümkün değil. Yine karışmam. Ama çok olmaya başladılar.

    Son olarak, bir insana "hastalıklı" diyerek küçük düşürenin de ahlaka sahip olmadığını düşünüyorum.
  • 23-08-2021, 20:39:50
    #74
    Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben tıp öğrencisiyim hayatımda bu kadar dayanaksız ve içi boş konuşan birini görmedim. Psikoloji ve psikiyatride, siyasette olduğu gibi herhangi bir taraflaşma söz konusu değildir çünkü bir insanın cinsel yönelimi kimsenin ağzına meze değildir. Kimse de kimseyi yargılama hakkına sahip değildir.
    tıp ogrencısı kardesım bana hastalıgı tanımlarmısın hatta kitaptan ss alıp alıntıalrmısın herkes öğrenmiş olur hastalık tanımını bana bir tarafından konusma kacıncı sınıfsın sen ? sırf laf olsun torba dolsun dıye konusuyorsun neresı yalan neresı yanlıs neresı taraflı oldugu göstersene . ve okudugunu da anlamadan direk muhalefet olacam dıye atlama ben psikolojıyıde psikyatriyide ve genellersek tıp alemenin herhangi bir dernek örgüt kuruluş aklına ne gelecekse taraf olmasına zaten karsıyım nasıl bu iki terimi siyasete bağladıgımı dile getiriyorsun . ve kimin hangi tarafa yöneldigini kimseyi zaten ilgilendirmez ve ben zaten o konuda kimseyi küçük gormedim hor gormedım sadece senınde okudugun derslerdeki hastalık tanımına gore hastalıktır dedim bu tur durumların hormonal veya psikolıjık hastalık kaynaklı oldugunu dile getirdim ve isteyen tedavi olur isteyen tedavi olmaz dedim ve son zamanlarda lgbt taraf olmayan ülke nufusunu anormal lgbt nın de normal olarak gösterilmeye çalısıldıgını . ve daha ergenliğe yeni girmiş veya girmemiş kısacası daha ureme organını yenı yenı tanımaya başlamıs çocuklarınında merak ve dikkat çekmelerine sebep olan sosyal medya vs gibi ortamlar etkiliyor . sana zamanımı ayırıp tekrar tekrar yazdım umarım bu sefer benı anlarsın
  • 23-08-2021, 21:16:12
    #75
    vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tıp ogrencısı kardesım bana hastalıgı tanımlarmısın hatta kitaptan ss alıp alıntıalrmısın herkes öğrenmiş olur hastalık tanımını bana bir tarafından konusma kacıncı sınıfsın sen ? sırf laf olsun torba dolsun dıye konusuyorsun neresı yalan neresı yanlıs neresı taraflı oldugu göstersene . ve okudugunu da anlamadan direk muhalefet olacam dıye atlama ben psikolojıyıde psikyatriyide ve genellersek tıp alemenin herhangi bir dernek örgüt kuruluş aklına ne gelecekse taraf olmasına zaten karsıyım nasıl bu iki terimi siyasete bağladıgımı dile getiriyorsun . ve kimin hangi tarafa yöneldigini kimseyi zaten ilgilendirmez ve ben zaten o konuda kimseyi küçük gormedim hor gormedım sadece senınde okudugun derslerdeki hastalık tanımına gore hastalıktır dedim bu tur durumların hormonal veya psikolıjık hastalık kaynaklı oldugunu dile getirdim ve isteyen tedavi olur isteyen tedavi olmaz dedim ve son zamanlarda lgbt taraf olmayan ülke nufusunu anormal lgbt nın de normal olarak gösterilmeye çalısıldıgını . ve daha ergenliğe yeni girmiş veya girmemiş kısacası daha ureme organını yenı yenı tanımaya başlamıs çocuklarınında merak ve dikkat çekmelerine sebep olan sosyal medya vs gibi ortamlar etkiliyor . sana zamanımı ayırıp tekrar tekrar yazdım umarım bu sefer benı anlarsın
    Siz nerenizden konuşuyorsanız ben de aynı yerden konuşuyorum, emin olabilirsiniz. Özür dilerim,, onca karakter kullanmışsınız ama ben sadece BOOŞ yazısını görüyorum. İyi akşamlar.
  • 23-08-2021, 21:23:23
    #76
    Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz nerenizden konuşuyorsanız ben de aynı yerden konuşuyorum, emin olabilirsiniz. Özür dilerim,, onca karakter kullanmışsınız ama ben sadece BOOŞ yazısını görüyorum. İyi akşamlar.
    boş bakan boş görür diyorum bende iyi aksamlar
  • 23-08-2021, 21:34:55
    #77
    vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boş bakan boş görür diyorum bende iyi aksamlar
    Karşımdaki neyse, ne eksiğini ne fazlasını görürüm, içiniz rahat olsun.
  • 23-08-2021, 21:42:18
    #78
    Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşımdaki neyse, ne eksiğini ne fazlasını görürüm, içiniz rahat olsun.
    eyvallah kardeşim senden ricam sidik yarıstırma tarzı yazınıza benı alıntalamayın soyledıklerımının aksini ispatlayacak objektif bilimsel bilgılere dayandıracak bireseyiniz varsa oyle etiketleyn koca forumda da bilgilensin
  • 24-08-2021, 08:20:35
    #79
    vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyvallah kardeşim senden ricam sidik yarıstırma tarzı yazınıza benı alıntalamayın soyledıklerımının aksini ispatlayacak objektif bilimsel bilgılere dayandıracak bireseyiniz varsa oyle etiketleyn koca forumda da bilgilensin
    Benim de ricam terbiyenizi takınmanız