Konuyla alakalı olarak, ben önemli ölçüde rahatsız olsam da, kimseyi cinsel yönelimi sebebiyle ayırmam ve farklı hissettirmem. Beni ilgilendirmez. Beni sadece iyi bir insan olup olmaması ilgilendirir.
Ancak escinsel olmayıp ölesiye savunan kisilikleri maalesef savunmam mümkün değil. Yine karışmam. Ama çok olmaya başladılar.
Son olarak, bir insana "hastalıklı" diyerek küçük düşürenin de ahlaka sahip olmadığını düşünüyorum.