Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz nerenizden konuşuyorsanız ben de aynı yerden konuşuyorum, emin olabilirsiniz. Özür dilerim,, onca karakter kullanmışsınız ama ben sadece BOOŞ yazısını görüyorum. İyi akşamlar.
boş bakan boş görür diyorum bende iyi aksamlar